jaka patelnie ceramiczna wybrac

jaka patelnie ceramiczna wybrac Mówię ci zrobić dokładne przeciwieństwo tego, co ci ludzie robią. Teraz, nie chcesz wydawać pieniądze lekkomyślnie lub złamać firmę na pomylonych pomysł, bo to jest po prostu głupie. Ale można zabezpieczyć swoje zakłady i nadal osiągać miętę jeśli przetestować mały, ale agresywnie do ograniczonej listy swoich bardzo najlepszych klientów. Ci ludzie już podoba Ci, ufam, i chcą robić więcej biznesowi z tobą. Z powodu, że oni często kupują produkty i usługi, które nikt inny kupi. Tak naprawdę, jesteś prawdopodobnie odzyskać swoje wydatki, nawet jeśli coś jest inaczej klapa. Oczywiście, jeśli nawet nie kupić przedmiot, uciekaj od pomysłu tak szybko jak to możliwe!

Po przetestowaniu grupę pomysłów do tej niewielkiej grupy, podejmuje bardzo najlepsze promocje – te, które sprawiło, że dużo więcej pieniędzy niż spędzony – and roll tych pomysłów z resztą swojej bazy klientów. Jeśli dana idea wciąż sprawia, że ??duże zyski, zaczynają promowanie oferty do ludzi, którzy nigdy nie zrobili interesy z wami, zanim w ramach nowego programu pozyskiwania klientów.

W ten sposób najlepsi klienci stają się poligon wolne od ryzyka. Przechowywać testowanie nowych promocjach do tej listy select swoich najlepszych klientów, a będziesz rzadko trzeba się martwić o utratę ani grosza. Robiłem to dla ponad dwóch dekad. W tym czasie moi firmy dokonały setki ofert indywidualnych testów dla naszych najlepszych klientów, a my straciliśmy pieniądze na nielicznych. To kilka małych strat wolnego setki zyski, plus kilka przypadków, w których co najmniej złamał nawet.

Ponieważ nasza podstawowa metoda marketingowa jest direct mail, jeden z naszych wzorów jest bardzo proste: używamy dwuetapowy Marketing i próbują osiągnąć $ 1 mln miesięcy w sprzedaży. Staramy się uzyskać odpowi edź 5% naszej oferty wstępnej, a następnie konwersję 5% na obserwacji, ze średnią sprzedażą $ 2,500.
Artykuł napisany przez: